Regulamin pobytu w domku „Okiem na Las”
Adres: Brus 15A, 28-300 Województwo Świętokrzyskie
Definicje
Wynajmujący / Właściciel – właściciel obiektu udostępniający domek odpłatnie.
Najmujący / Klient – osoba rezerwująca i wynajmująca domek.
Goście – wszystkie osoby przebywające w domku w trakcie najmu, w tym Najmujący.
Regulamin rezerwacji i płatności
Rezerwacja odbywa się telefonicznie pod numerem: 781 194 600 lub – jeśli dostępne – za pośrednictwem portalu rezerwacyjnego.
Rezerwacja jest ważna wyłącznie po wpłacie zadatku:
standardowo: 30% wartości pobytu, minimum 400 zł,
w okresie długich weekendów i świąt: 50%.
Zadatek należy wpłacić w ciągu 24 h od otrzymania danych do przelewu (chyba że uzgodniono inaczej).
Tytuł przelewu: „Zadatek – imię i nazwisko – data pobytu”.
Brak wpłaty w terminie powoduje anulowanie rezerwacji.
Wpłata zadatku oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
Pozostała kwota płatna jest w dniu przyjazdu gotówką (lub inną formą, jeśli ustalono wcześniej).
Kaucja zwrotna pobierana jest wyłącznie przy organizacji imprez okolicznościowych (np. urodziny, wieczory panieńskie, spotkania grupowe). Jej wysokość oraz sposób rozliczenia ustalane są indywidualnie.
W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi. Istnieje możliwość zmiany terminu – po wcześniejszym uzgodnieniu.
Regulamin obiektu
Domek udostępniany jest w systemie dobowym: • przyjazd od godziny 16:00, • wyjazd do godziny 11:00.
Z domku mogą korzystać wyłącznie osoby zgłoszone w rezerwacji.
Domek posiada 9 miejsc noclegowych – maksymalna liczba gości nie może ich przekraczać.
Przekazanie i odbiór kluczy odbywa się w obecności Wynajmującego lub osoby upoważnionej.
Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia powstałe w trakcie pobytu.
Najmujący ma obowiązek zgłaszać wszystkie usterki i szkody niezwłocznie.
Właściciel nie odpowiada za rzeczy osobiste pozostawione w domku ani za przerwy w dostawie mediów.
Cisza nocna obowiązuje od godziny 23:00 do 6:00.
W przypadku rażącego zakłócania ciszy nocnej lub konieczności interwencji policji Wynajmujący może rozwiązać umowę bez zwrotu należności.
Obowiązuje zakaz palenia wewnątrz domku. Domek wyposażony jest w czujniki dymu.
Grill i ognisko dozwolone są wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych.
Na terenie obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń gazowych i elektrycznych niebędących na wyposażeniu domku oraz zakaz wnoszenia materiałów łatwopalnych.
Parking przeznaczony jest wyłącznie dla gości – maksymalnie 2 samochody (więcej po wcześniejszym uzgodnieniu).
Najmujący zobowiązany jest do segregacji odpadów do pojemników znajdujących się na terenie obiektu.
Goście zobowiązani są pozostawić domek w stanie niepogorszonym: umyte naczynia, uporządkowane wnętrze.
Najmujący otrzymuje klucze do domu oraz pilota do bramy wjazdowej. W przypadku ich zgubienia lub uszkodzenia naliczana jest opłata w wysokości 250 zł.
Staw znajdujący się na terenie posesji nie jest przeznaczony do kąpieli ani połowu ryb. Goście mogą przebywać w jego pobliżu wyłącznie na własną odpowiedzialność. Ze względu na bezpieczeństwo, szczególną ostrożność należy zachować po zmroku – właściciel nie ponosi odpowiedzialności za wypadki wynikające z nieostrożności.
Właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy w przypadku łamania regulaminu.
Domek wyposażony jest w kominek. Korzystanie z niego jest dozwolone wyłącznie zgodnie z zasadami bezpieczeństwo przekazanymi przez właściciela.
Do palenia można używać jedynie drewna opałowego.
Zabrania się palenia odpadów, plastiku, kartonu i materiałów łatwopalnych.
Kominka nie wolno pozostawiać bez nadzoru.
W okresie letnim korzystanie z kominka możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu z właścicielem.
Goście ponoszą pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane niewłaściwym używaniem kominka.
Bezpieczeństwo
Na terenie obiektu znajduje się monitoring (kamery, czujniki ruchu).
W domku znajduje się gaśnica oraz instalacja przeciwpożarowa. Nieuzasadnione jej uruchomienie skutkuje karą 500 zł.
Alarm w domku jest dezaktywowany na czas pobytu gości.
Brama wjazdowa zamykana jest w godzinach 22:00 – 6:00.
Korzystanie z jacuzzi/bali dozwolone jest wyłącznie zgodnie z odrębnym Regulaminem Jacuzzi.
Dzieci przebywają na terenie obiektu wyłącznie pod opieką dorosłych.
Osoby pod wpływem alkoholu/środków odurzających oraz osoby z ograniczoną sprawnością ruchową powinny zachować szczególną ostrożność, w szczególności w pobliżu stawu i jacuzzi.
Pobyt nie obejmuje ubezpieczenia NNW – goście odpowiadają za własne bezpieczeństwo.
Pobyt ze zwierzętami
Pobyt zwierząt jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Wynajmującym.
Obowiązuje dodatkowa opłata: 50zł/pobyt.
Właściciel zwierzęcia odpowiada za jego zachowanie, sprzątanie nieczystości oraz ewentualne szkody.
Wymagana jest książeczka zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.
Zwierzę nie może pozostawać samo w domku bez opieki.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Dokonanie rezerwacji i wpłata zadatku są równoznaczne z akceptacją regulaminu przez Najmującego i wszystkich jego gości. Regulamin korzystania z kominka w domku „Okiem na Las”
Dodatek: Regulamin korzystania z jacuzzi w domku „Okiem na Las”
Jacuzzi jest dostępne wyłącznie dla Gości domku „Okiem na Las” w godzinach ustalonych z Wynajmującym.
Korzystanie z jacuzzi jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Jacuzzi obsługiwane jest i uruchamiane wyłącznie przez Wynajmującego lub osobę upoważnioną.
Zasady bezpieczeństwa
W jacuzzi mogą przebywać wyłącznie osoby zdrowe, bez przeciwwskazań medycznych (choroby serca, epilepsja, choroby skóry, infekcje, świeże rany).
Dzieci i osoby niepełnoletnie mogą korzystać z jacuzzi wyłącznie pod stałą opieką dorosłych.
Zabrania się korzystania z jacuzzi przez osoby: •
będące pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających,
z ograniczoną sprawnością ruchową bez opieki osoby towarzyszącej.
Nie wolno wskakiwać do jacuzzi, nurkować ani używać ostrych przedmiotów.
W jacuzzi nie wolno używać kosmetyków, olejków, pianek, mydła, ani innych substancji mogących zanieczyścić wodę lub uszkodzić instalację.
Zasady korzystania
Przed wejściem do jacuzzi należy wziąć prysznic i dokładnie umyć ciało.
Do jacuzzi należy wchodzić w odpowiednim stroju kąpielowym.
Czas jednorazowego korzystania z jacuzzi nie powinien przekraczać 30 minut – ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne.
Maksymalna liczba osób korzystających z jacuzzi w jednym czasie: … (np. 5 osób – zgodnie z pojemnością urządzenia).
Podczas korzystania z jacuzzi należy zawsze pozostawić włączone filtry i urządzenia napowietrzające – ich wyłączenie odbywa się tylko przez Wynajmującego.
Po zakończeniu korzystania jacuzzi należy przykryć je pokrywą zabezpieczającą.
Odpowiedzialność
Goście korzystają z jacuzzi na własną odpowiedzialność.
Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne urazy, choroby czy inne skutki zdrowotne wynikające z użytkowania.
Goście ponoszą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody spowodowane niewłaściwym korzystaniem z jacuzzi, w tym zanieczyszczenie wody kosmetykami, jedzeniem, napojami czy innymi substancjami.
W przypadku rażącego naruszenia regulaminu Wynajmujący ma prawo natychmiast przerwać możliwość korzystania z jacuzzi bez zwrotu kosztów.
Postanowienia końcowe
Wynajmujący zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia jacuzzi z użytkowania w przypadku konieczności konserwacji, wymiany wody lub innych przyczyn technicznych – bez obowiązku rekompensaty finansowej.
Goście zobowiązani są do ścisłego przestrzegania niniejszego regulaminu – dla bezpieczeństwa własnego i innych użytkowników.
